piątek, 13 czerwca 2014

[22-24] My touch Is lethal. MY TOUCH IS POWER.

This Time Tomorrow

Już NIEDŁUGO. Nie śpię, bo czekam :C

Witajcie! Powinnam na początek powiedzieć kilka słów o mojej dłuuuuugiej nieobecności. Naprawdę te ostatnie miesiące to była dla mnie niesamowita męczarnia, wiecie sami, te szaleństwa, gdy rok szkolny dobiega końca. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Tak czy siak, wciąż nie mam ochoty na nic i liczę, że to się z czasem zmieni. Nie wiem, czy jeszcze pojawi się notka w czerwcu, ale sądzę, że dziewczyny się o to postarają. 

A dziś 3 zwiastuny, z góry przepraszam zamawiających...za tak...długie czekanie.

https://www.youtube.com/watch?v=XT14qNyJL_0
 Lubię takie kolorki :<.
sciezkami-uczuc
https://www.youtube.com/watch?v=9G_FClgKbo4
 Wiem, że czasem jest za jasny i nie musicie o tym pisać.
survival-emotions
https://www.youtube.com/watch?v=IlGfdmf5BfY
I ten robiłam dzisiaj, w sumie jest okej.

Ostatnio zrobiłam filmik na moim drugim kanale. Możecie zajrzeć i go zobaczyć TUTAJ! Szczególnie fani The 100!:<
Zamówienia jak zawsze przyjmuję!
Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia wkrótce :c!!!
~*~


34 komentarze:

  1. Zwiastun:

    ∞Hasło: Trenzalore
    ∞Adres bloga i jego ogólny zarys: strazniczka-nocy.blogspot.com, na świecie po wielkim wybuchu zapanował chaos, zmutowane zwierzęta, magiczni ludzie odwracający się od upadającej cywilizacji, która tylko ich katowała. Minęło wiele lat i ludzkość podnosi się po wielkim upadku, niestety, za murami czyhają niebezpieczne stworzenia, a Wyklęci knują plan przeciwko ludziom, tylko Strażnicy są w stanie uchronić nowy świat od ponownej zagłady. To historia pewnej dziewczyny, która, by ratować brata, wstępuje do Straży, poznaje przyjaciół, uczy się jak przetrwać. Pierwszy sezon za nami, z Centrum wyszli na powierzchnię, by bronić świat, już nie ma powrotu, a oni muszą odnaleźć Wyklętych i ich zniszczyć, za wszelką cenę.
    ∞Muzyka: bardzo bym chciała, by w zwiastunie pojawił się jakiś utwór Two Steps From Hell, wybór zostawiam tobie ;) Polecam Heart of Courage, jest naprawdę piękne

    ∞Tekst: jeśli pozwolisz, zamieszczę w koncepcji ;)

    ∞Osoby, mające pojawić się w zwiastunie: w główną bohaterkę, Caroline Cypher wcieliłam Amandę Seyfried, jednak ciężko o jej dobre i mroczne ujęcia, najwięcej ich jest w filmie "Gone", więc może być też inna aktorka, w Logana Wolfa (uwielbiam to imię) wciela się Logan Lerman, Aaliyah Ramos to Elle Fanning, ale z rudymi włosami występuje tylko w filmie "Ginger&Rosa", więc jak znajdziesz inną młodą aktorkę z mrocznymi ujęciami, to wstaw ;) Scott Mars to Max Irons, ale jego też możesz tam podmienić, no i Phoenyx Red, w którą wcieliłam aktorkę grającą Selene w "Underworld"

    ∞Koncepcja i ogólne wyobrażenie:
    Na razie czarno białe, jak pojawiają się napisy to czarne tło, i dopiero po tym kolejne ujęcie
    Na początku czerń
    "Nigdy nie mówiłam"
    jakieś mignięcia światła/ światło przedostające się przez czerń
    "że uda wam się"
    tutaj takie ujęcie, jakby schodzenie po schoach, tylo patrząc oczami schodzącego/ dziewczyna schodząca po schodach
    "wyjść z tego cało"
    tutaj taki czarny stworek z avatara skaczący
    "nawet jeżeli przeżyjecie”
    <utaj stwór rzucający się na jakiegoś człowieka, nie ważne jaki stwór
    "nie wrócicie tacy sami"
    Tutaj ujęcia filmowe już kolorowe
    tutaj otwierająca się paszcza jakiegoś stwora, potem jakieś stado biegnących potworów (było takie ujęcie w avatarze), jakaś czarownica ("Hansel i Gretel: Łowcy czarownic), znów jakiś potwór, może być stwór jakiś z percy'ego jacksona, igrzysk śmierci: w pierścieniu ognia, czy thestrale z harre'go pottera, lub jakieś zwierzęta z Narnii (byle takie groźne), lub z jakiego filmu chcesz, w między czasie urywki z wymienionymi wcześniej postaciami, mogą kogoś atakować, uciekać, może być jakieś grupowe ujęcie ludzi któzy idą przez las/po górach, ważne by w terenie, ujęcia po napisach utaw jak chcesz ;)
    I na końcu może być napis "Czy jesteście gotowi?"
    "W Otchłani Mrocznego Świata"

    ∞Kontakt (email/numer gg, a najlepiej jedno i drugie): gg: 9202485, email: autorkapower@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolisz, że w drugim komentarz dam zamówienie na szablon, bo miałam za dużo znaków i komentarz się nie chciał wyświetlić xD

      Szablon:

      ∞Zdjęcia: http://metrouk2.files.wordpress.com/2012/04/article-1334847087964-12aaba59000005dc-772647_636x513.jpg
      http://i6.cdnds.net/12/41/450x450/ginger-rosa-elle-fanning-c-nicola-dove-adventure-pictures.jpg
      http://1.fwcdn.pl/ph/90/34/589034/423600.1.jpg
      http://images5.fanpop.com/image/photos/25000000/underworld-wallpapers-michael-corvin-25030033-1600-1200.jpg

      ∞Cytat: "Duszę mam w mroku, więc będę niosła światło"

      ∞Koncepcja i ogólne wyobrażenie: Amanda Seyfried niech będzie na samym środku nagłówka, bo to ona wciela się w główną postać, możesz do szablonu dodać jakiś las, jakieś świece, księżyc w pełni, tarczę zegara, groty, pajęczyny, żeby było tak mrocznie ;) Układ dwukolumnowy, z czego kolumna z zakładkami i wszelkimi dodatkami linkami itp. itd. po lewej stronie :) Jeżeli chcesz to cytat możesz rozdzielić na dwie części "Duszę mam w mroku" i tu tak wyszczególnić słowo "mrok, i po drugiej stronie nagłówka "więc będę niosła światło" i słowo "światło wyszczególnić. A szablon ogólnie taki mroczny, fiolet, czerń granat, takie kolory by były świetne ;)

      Z góry dziękuję :)

      Usuń
    2. AWWWWWWWW dziękuje dziękuje dziękuje :*

      Usuń
  2. Przyjmiesz moje zamowienie? Zlozylam juz kiedys pod ostatnia notka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm z trzech zamówionych jak dla mniej najlepszy jest ostatni noo i ta piosenka mm ;3
    Z pierwszego ujęcia mi się bardzo podobały, ale cały czas denerwowała mnie obecność jednego z członków 1D, ale ogólnie fajny.
    To będzie opowiadanie o bliźniakach zakochanych w Hermionie? xd
    Dlaczego Murphy? No czemu?! On mnie przeraża. Za to Lincoln ehkem.. brałabym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że część go nie cierpi, ale ja nie jestem jak wszyscy i uwielbiam badassy, a nie miłych, dobrych chłopców :C. Murphy jest po prostu...jeny, seksownie zły ;-; A ja to ubóstwiam:c

      Usuń
  4. Hasło: striking twelve
    Adres: http://71-hunger-games.blogspot.com/
    Ogólny zarys: Blond włosy, niebieskie oczy... W pierwszym dystrykcie prawie wszystkie dziewczyny wyglądają tak samo. Więc czym od nich różni się Daphne Royals?
    Już mówię: Otóż Daphne została trybutką na 71 Głodowych Igrzyskach.
    Nikt z widzów nie podejrzewał, że nieco ciamajdowata okularnica może zawojować arenę...
    To jest urwane z opisu bloga, coś mi mówi, że będziesz chciała więcej, także napisz.
    Muzyka: Dobierz sama :)
    Tekst: Jak uznasz, że potrzeba to wklej coś. :D
    Osoby: http://71-hunger-games.blogspot.com/p/blog-page.html na tej stronie masz wszystkich którzy występują w fanfisiu.
    Koncepcja: Chciałabym być tajemnicza w tym zwiastunie. Nie zdradzać za wiele. O jezu nie mam kompletnie koncepcji! :O
    Kochana napiszę ci wszystko na privie, może być?
    W razie zastrzeżeń oczywiście również daj znać.
    Kontakt: GG-5961347 (nawet jak pisze, że jestem niedostępna to... jestem dostępna)
    EMAIL- becky.frisbey@gmail.com
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w regulaminie: Przed złożeniem zamówienia należy wstawić odnośnik Doomsday (zalinkowany button lub link) gdzieś na bloga.
      Jeśli nie dodasz odnośnika, zmuszona jestem nie przyjąć zamówienia.
      Czyta się regulamin.

      Usuń
  5. co to za piosenka z ostatniego zwiastunu jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiastun jest genialny! Naprawdę nie wiem co powiedzieć wprost brak mi słów. Dokladnie o taki mi chodziło, a wyszedł nawet lepszy!:) Dziękuję, dziękuje i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i cieszę się, że Ci się spodobał :>

      Usuń
  7. DLACZEGO JA NIE WIEM, ŻE SÓWKA DODAŁA NOTKĘ?! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. ∞Hasło: Trenzalore

    ∞Adres bloga: https://love-hate-klaus-caroline.blogspot.com

    ∞Ogólny zarys:
    Historia dzieje się w 2024 r.
    Świat został zniewolony przez mroczne moce (czyt. Obcy).
    Świat został pokryty wieloma statkami Obcych, którzy pragną zdobyć planetę zwaną ziemią, by osiedlić się na dobre.
    Co oznacza zagładę ich planety jak i rasy ludzkiej.
    Zbliżająca się apokalipsa jest przyciągana po przez ich królową która z każdym dniem wytwarza tysiące jaj. Młoda anielica (Caroline) zostaje wybrana by powstrzymać rozwój wydarzeń, nie chcąc dopuścić do apokalipsy, jest zmuszona ruszyć wraz z królem piekieł (Klaus). By powstrzymać królową i ocalić świat przed apokalipsą.

    ∞Muzyka: Far East Movement - Turn Up The Love ft. Cover Driv lub The White Stripes - Seven Nation Army. (Jeśli nie będzie ci pasować, możesz zmienić)

    ∞Tekst: Czy poddają się pokusie? Czy zdołają uratować świat?

    ∞Osoby, mające pojawić się w zwiastunie: Joseph Morgan i Candice Accola (główna para i osoby w opowiadaniu).

    ∞Koncepcja i ogólne wyobrażenie: Na ogół niech będzie mrocznie, ale niech będą przebłyski światła. (Wiesz żeby pasowało do akcji ^^) Chciałabym żeby w zwiastunie pojawiły się głównie Caroline (Candice Accola) i Klaus (Joseph Morgan), oraz obcy (Film obcy jest, więc jakieś sceny nie drastyczne z nimi mogłyby być, oczywiście jeśli będzie ci to pasować). Krew lub ciemne lasy, chmury i kwiaty. Ciekawie by wyglądały :D

    ∞Kontakt: katarina.xp@wp.pl lub 50479478

    Link do strony znajduje się w stronie "Linki" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeeeeeeeeeeeeeeeejny ♥ Klaus i Caroline ♥ Przyjmuje :C!

      Usuń
    2. Ojej ! <3 Dziękuje C: Aż mi na twarzy pojawił się banan ! c:

      Usuń
    3. Zmieniłam link do bloga:
      http://tainted-love-ff.blogspot.com

      Usuń
  9. Jak Ty to robisz, że te wszystkie filmy są takie piękne? *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Swoje zamówienie złożyłam już tak dawno temu, że byłam pewna iż go w ogóle nie wykonasz. Ale cieszę się, ze jednak je zrobiłaś! :D Zwiastun jest cudowny. Bardzo dziękuje. Wstawię go na bloga dopiero w sobotę. Mam nadzieję, że to nie problem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te zwiastuny. A Teen Wolf to już w ogóle asdnadnaslna. Nie mogę się doczekać dzisiejszego odcinka. *_*
    A ja chciałabym zamówić zwiastun. Zamawiałam już na kilku blogach, ale nikt nie potrafił zrobić tego zgodnie z moim wyobrażeniem. Może tym razem się uda, bo już raz robiłaś mi zwiastun i był cudowny. :)

    ∞Hasło: Trenzalore.

    ∞Adres bloga i jego ogólny zarys: http://tmi-fanfiction.blogspot.com/
    Jak widać - jest to ff Darów Anioła, ale z nieco innej perspektywy. Główną bohaterką jest Tessa, siostra bliźniaczka Clary, która wychowywała się wraz z Jonathanem/Sebastianem i jest tak samo zła jak on. Valentine wysyła ją do Instytutu w Nowym Jorku, by dowiedziała się czegoś o Darach Anioła i znalazła sposób na wybudzenie Jocelyn ze śpiączki.

    ∞Muzyka: możesz wybrać coś sama, ale jak nie znajdziesz to proponuję to: https://www.youtube.com/watch?v=fNjgfTfQjCQ

    ∞Tekst: możesz wziąć jakieś cytaty z filmu Miasto Kości, na przykład z opowieści Jace'a o sokole, ale poza tym nie mam żadnych pomysłów na tekst, więc nie musi go być.

    ∞Osoby, mające pojawić się w zwiastunie: Jamie Campbell Bower, Lily Collins - i tu właśnie pojawiał się problem; bo ja chcę, żeby ta jedna aktorka grała Clary i Tessę (no bo to bliźniaczki) tylko chodzi mi o to, żeby Clary miała jaśniejsze włosy, może nawet brązowe, a Tessa takie rude/czerwone, żeby jakoś jednak je rozróżnić, więc jeśli dałabyś radę dobrać tak fragmenty, żeby było widać jakąś różnicę, to byłoby super. Poza tym: Evan Peters jako Jonathan Morgenstern, Jemima West jako Isabelle Lightwood, Kevin Zegers jako Alec, Godfrey Gao jako Magnus Bane, Logan Lerman jako Max Lightwood, Jonathan Meyers jako Valentine, Lena Headey jako Jocelyn Fray, Aiden Turner jako Luke. Nie muszą pojawić się wszyscy, ale żeby chociaż jeden fragment był z większością.

    ∞Koncepcja i ogólne wyobrażenie: mrocznie, ale magicznie. Nie wiem, czy nie będę zbyt wymagająca, ale chciałabym, żeby ten klimat pasował do opowiadania. Niech będą pokazane runy i to jak działają, portal z filmu Miasto Kości, wilkołaki, jakieś wampiry. Głównie niech filmik skupia się na Jasie i Tessie. Ona jest zła, więc jakieś sceny walki między nimi i kontrast między Tessą a Clary. Clary - nieporadna przyziemna, która dopiero poznaje tamten świat, a Tessa doświadczona wojowniczka. No nie wiem, zdaję się na ciebie z resztą. :)

    ∞Kontakt: xherongray@gmail.com - gg nie mam, ale na email zawsze można napisać.

    To wszystko. Link jest już na blogu. Z góry dziękuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, przyjmuję :c
      ALE TO JUŻ OSTATNIE, KTÓRE PRZYJMUJĘ POD TĄ NOTKĄ!

      Usuń
    2. Ok, przyjęte!
      UWAGA, TO JUŻ OSTATNIE ZAMÓWIENIE, KTÓRE PRZYJMUJĘ POD TĄ NOTKĄ!

      Usuń
    3. Tu jeszcze mam dwie piosenki, które mogłabyś wykorzystać, jeśli któraś będzie bardziej pasowała:
      https://www.youtube.com/watch?v=-467iwowjpI
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1crJmEdNaM
      :)

      Usuń
    4. Przepraszam, że tak nudzę, ale jeśli jeszcze nie zaczęłaś robić tego zwiastuna, to chciałabym zmienić Lily Collins na Teresę Palmer. Możesz wykorzystać film "Jestem numerem cztery". I może gdzieś też być Dylan O'Brien. Ale jeśli już zaczęłaś, to nieważne. :)
      / Lydia.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwiastun:

    Hasło : Trenzalore

    Adres bloga: http://czarodzieje-z-beacon-hills.blogspot.com/
    Krótki opis bloga:
    Historia opowiada o rodzinie Dowell, która przeprowadza się z Nowego Jorku do Beacon Hills z pewnych powodów. Czy Faith, Liam i Stiles poradzą sobie w nowej szkole? Tajemnicze miasto, w którym zamieszkają może okazać się niebezpieczne.. ze względem na to, że są silnymi czarodziejami.
    Wszystko wyjdzie na jaw. Prawda ukaże się światłu dziennemu. A potem będzie tylko gorzej…

    Muzyka:
    1. https://www.youtube.com/watch?v=fs6VScmKRio
    2. https://www.youtube.com/watch?v=5XrBRKSS1Jw

    Tekst – wprowadzający tytuł bloga „Czarodzieje z Beacon Hills”

    Osoby, mające pojawić się w zwiastunie:
    Selena Gomez, Dylan O’Brien, Dylan Sprayberry (Liam z TW) i postacie serialowe czyli Derek, Scott, Szeryf Stilinski, Melissa McCall.
    Bardzo rzadkie - Malia i Kira.

    Koncepcja i ogólne wyobrażenie - Może panować mrok; nienawiść. Niektórzy aktorzy mogą płakać. A o dalszą część możesz sama zdecydować :)

    Kontakt: e-mail (kaper-11@o2.pl) GG – 51283090


    Szablon:

    Zdjęcia:
    Możesz mnie zaskoczyć swoją pomysłowością, jakie zdjęcia umieścisz Dylana O’Briena i Sprayberry’ego ( ale takie zdjęcia, które większość osób nie widziało, muszą być świetne ) + zdjęcie Seleny, które musi się znaleźć :
    http://img2.saintsociety.com/tear/image/original/5373750/14Dec2012/002643/selena_gomez_tumblr.jpg

    Jeśli nie będzie pasował to możesz mnie powiadomić o tym, a ja wybiorę inne :)

    Cytat: „Boimy się nieznanego, nie wiedząc jakie niebezpieczeństwa czyhają za drzwiami obok.”

    Koncepcja i ogólne: Chciałbym, aby nagłówek znajdował się na całej stronie (tak jak u Was) a na nim troje głównych postaci. Selena Gomez, Dylan O’Brien i Dylan Sprayberry. W moim opowiadaniu pełnią rolę rodzeństwa. Kolorystyka ma być jasna lub ciemna, ale aż taka ponura to nie musi; nie chcę różu, ale kolory: zieleń, turkus, błękit, czerń i biel. W tle mogą znajdować się różne Stocki; żeby nagłówek był magiczny!:D Jeśli chodzi o CSS itp. To możesz mnie zaskoczyć swoimi pomysłami jak wspominałem. Menu rozsuwane po boku gdzieś tam. Chciałbym, aby wyróżniał się od innych i zaskakiwał‼ :D

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, to przyjmuję jako ostatnie. (z racji starań zamawiającego)

      Usuń
  15. Trenzalore
    2. http://under-slavery-hs-fan-fiction.blogspot.com. Więc, ja dopero zaczynam prowadzić tego bloga. Są na nim zaledwie dwa posty. Jeśli to oczywiście możliwe, podam do ogólnego zarysu bloga, jego krótki opis : To była chwila. Chwila, która zmieniła moje życie. Zostałam odcięta od ludzi, od świata. Miałam być tylko dla niego. Nie chciałam zacząć go kochać. Był mordercą. zabijał z zimną krwią tłumacząc mi, że to wszystko dla mnie. Dla mojego bezpieczeństwa. Wierzyłam mu, bo kochałam go całą sobą. A potem odszedł. Zostawił mnie samą. Wszystko co piękne przestało istnieć. I później znowu pojawił się znikąd, a świat odzyskał swoje dawne barwy i kolory. A za chwilę znowu ciemność i później już nie mogłam się obudzić.
    3. Imagine Dragons „Bleeding Out” albo James Arthur „Recorvery”
    4. Prosiłabym cię, abyś ty coś wymyśliła. Jeśli ci się nie uda. To ja postram się coś wymyślić, okej ?
    5. Nie mam.
    6. To tak. Jedziemy z tym koksem !!! Najpierw dziewczyna się uśmiecha (parę takich scen z uśmiechem lub śmiechem) …Widok ciętej się żyletką ręki, dziewczyna, która krzyczy, dziewczyna, która płacze …. Dziewczyna, która przed czymś ucieka, dziewczyna, która krzyczy pomocy, mężczyzna, który próbuje dobrać się do dziewczyny … Jakieś coś z Harry’m Styles’em, kilka gif’ów czy co am chcesz, żeby nie wyglądał tak przymilnie, wiesz o co chodzi … Ktoś do kogoś strzela, jakby było coś takiego to Harry się bezczelnie uśmiecha, albo tak niebezpiecznie się patrzy (what ?), mężczyzna, który kogoś bije … Chłopaka pomaga dziewczynie wstać, czy coś podobnego, uśmiecha się do niej … Para stojąca i rozmawiająca, para całująca się, para przytulająca się … Chłopak bije dziewczynę, kilka takich gifów czy czegoś, dziewczyna płacze, widok łączących się rąk, pocałunek w policzek … Chłopak, który całuje dziewczynę po szyi czy coś podobnego … Dziewczyna, która się czegoś boi … Mężczyzna, który po kolei odstrzela grupkę ludzi, Harry, który chowa twarz w dłoniach, ktoś porywający dziewczynę … Chłopak (niekoniecznie Harry) chowający twarz w dłoniach, chłopak wstający z siedzenia i udający się do wyjścia z domu/mieszkania (możesz dodać coś podobnego lub coś w tym guście od siebie) … Chłopak przypierający kogoś do ściany i mówiący mu coś, chłopak rozglądający się po zatłoczonej ulicy, chłopak odbezpieczający broń … Chłopak bije dziewczynę, strzela w jakąś częśc jej ciała, płacz mężczyzny, widok aparatury medycznej, która wskazuje śmierć pacjentki, śmierć dziewczyny … Chłopak płaczący, chłopak stojący na balkonie wśród gwiazd … Mężczyzna, który bierze małą dziewczynkę za rękę/na ręce i odchodzi gdzieś …
    7. 50277627 – gg, wikiwikusia80@onet.pl – mail, https://twitter.com/Najl_Czufa - twitter
    Dziękuję za ewntualne w ogóle rozpatrzenie tego zgłoszenia … Pozdrawiam ))

    OdpowiedzUsuń
  16. 4. Niech pozostanie to bez napisów. Chyba, że coś ci przyjdzie do głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie zapraszam na nowo otwarty spis zwiastunowni [http://spis-zwiastunowni.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy jeszcze tworzysz zwiastuny?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy