niedziela, 8 lutego 2015

[25-27] Your glasses are always dirty.

Wiem.
iem.
em.
m.
Nie było mnie miliard lat:<! 
Ale mam tak mało czasu.
Jednak udało mi się w końcu wszystko ogarnąć. 
Nie mam pojęcia, czy LD będzie jeszcze funkcjonować, nie mówię, że nie...jednakże decyzja musi zostać podjęta wkrótce. Nie jestem pewna, czy będę miała na to wszystko czas. Moja szkoła jest tak strasznie wymagająca, że ledwo starcza mi czasu na własne sprawy. 
Co z Sajlens, nie wiem, podobno nie żyje :C. A tak na serio, to zajmuje się innymi rzeczami. 

Dwa pierwsze zrobiłam już w sierpniu, ale nie miałam czasu, aby je wstawić. Ostatni jest prawdopodobnie z listopada.






Pod tym postem nie przyjmuję żadnego zamówienia, nie chcę nic obiecywać. Chciałam tylko znać, że żyjemy i mamy się w miarę dobrze :c.
A jeśli zdecydujemy na powrót, to będzie boom :c

Trzymajcie się :<!





6 komentarzy:

  1. Witam ! Serdecznie zapraszam na Kartotekę Zwiastunów. Jest to blog, który gromadzi spis blogspotowych zwiastunownii. Naszym głównym celem jest ożywienie świata zwiastunów i wprowadzenie miłej zabawy, która spodoba się wszystkim. Nie zabraknie przeglądów, artykułów, wywiadów i konkursów. Mam nadzieje, ze inicjatywa wam się spodoba i dołączycie :)
    Link: kartoteka-zwiastunow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! W końcu! Ja już wiem jakimi sprawami się Saj zajmuje... Ale nie powiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło by było jakbyście wróciły... W sumie to byłyście trochę moją inspiracją, na początku mojej przygody z zwiastunami jeszcze jak istniałam na innym koncie.
    Pozdrawiam serdecznie i nadal mam nadzieję, że jakoś się ze wszystkim uporacie i wrócicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że blog odżyje, ponieważ moim skromnym zdaniem zwiastuny robicie genialne. Wychodzi to wam w 100% :) To dzięki temu blogowi przekonałam się co do zwiastunów- że to one mogą być reklamą/ zachętą do zajrzenia na bloga.
    Co do pierwszego zwiastunu, to OMG. Strasznie mi się podobają napisy. Idealnie nadają klimat opowiadania.
    Ogólnie to fajny pomysł z tym rozpoczynaniem filmików ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za zwiastun <3 Jest boski! Ale jednak prosiłabym o zmianę linka do bloga c: Bo tam ten coś nie chciał się włączać :c
    To nowy link:
    http://tainted-love-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy